Nejde mi internet, co mám dělat?
1. Zkontrolujte připojení ve vašem zařízení
Jako první krok zkuste připojení k internetu vypnout a znovu zapnout přímo ve vašem počítači, notebooku nebo telefonu. Občas se síť odpojí z neznámého důvodu a jednoduché obnovení pomůže.
2. Vypojte router ze zásuvky
Pokud zařízení tvrdí, že jste připojeni, ale internet stejně nefunguje, je čas na klasický krok: odpojte Wi-Fi router ze zásuvky, vyčkejte zhruba 30–60 sekund a pak jej znovu zapojte. Routeru chvíli potrvá, než se znovu nastartuje a obnoví připojení. Zatímco čekáte, můžete restartovat i své zařízení – počítač nebo mobil.
3. Zkontrolujte kabely
Někdy je příčinou výpadku prostě jen špatně zapojený nebo uvolněný kabel. Zkontrolujte, zda jsou všechny kabely správně zasunuté – do routeru, do zásuvky i do počítače, pokud používáte kabelové připojení.
4. Nejde to? Zavolejte Turbomenům
Pokud nic z výše uvedeného nezabralo, neztrácejte čas – zavolejte nám. Naše zákaznická podpora je tu pro vás a ráda pomůže. Poradíme po telefonu, provedeme vás dalším postupem nebo vyšleme jednoho z našich zkušených Turbomenů, který problém vyřeší přímo u vás.
Zákaznická podpora Turbonet
📞 775 570 530
📧 info@turbonet.cz
U nás platí, že žádný problém není nepřekonatelný – a když jde o internet, jednáme rychle. S námi máte vždy jistotu, že na to nejste sami.